What? Verkligen?!

Nu har jag fått klagomål på min nya header.. Hmm.. Är den ful? Jag la inte mycket energi på den, det kanske syns.. Ska jag fixa en ny? Jag hissar bilden på citronerna (som är ett MÅSTE, efter som bloggen heter citron.blogg.se, fast på grekiska dårråh) så dem kommer jag behålla i (kanske) alla mina framtida headers.. Oj vad jag babblar bort allt! Den viktiga frågan: SKA JAG GÖRA NY HEADER? Tacksam för svar! Btw, direktuppdatering från sängen ^^ (går det att misstolka?._.)
Tack för att du kommenterar!


MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Hej!

Önskar dig en bra dag. :)



Jag bloggar om min kamp om att överleva. Få se mina barn växa upp!



Kika gärna in mitt inlägg om Bloglovinbyte och Länkbyten. Har 500-800 läsare/dag. :) Tävlingar förekommer också.



KRAM

2012-01-12 | 07:36:37 | http://overleva.blogg.se/
dan - legitimerad sociopat

inte för att jag känner dig, surfar bara runt, men jag tycker att din header är fin. :)

2012-01-12 | 13:08:05 | http://www.dan-syndrom.se
Amalia

Ja, inte för att va elak. Men jag tycker det :)

(att du ska göra en ny header.)

2012-01-12 | 15:01:14 | http://bingolitos.bloggplatsen.se
Sofia

headern är ju fin, men tycker att din blogg är för bra för headern! :)



Äntligen har man hittat en halv grek som har en bra blogg. Är själv halv grek, eller halv cypriot. Lägg upp lite bilder från grekland, typ på stränder. Det är få som förstår hur vacker grekland är! :)

2012-01-12 | 15:37:38
Alina

Jag tycker att hela din design är väldigt messy, fucked up, inte speciellt tilltalande, etc. Inget illa menat mot dig. Det bara syns ganska mycket att du inte har orkat bry dig om designen. Såg inlägget om dig på Moa Murderess' blogg, tänkte kika in lite.

2012-01-12 | 16:21:00

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!