Två träningar - Det enda positiva..

Idag var jag på min första träning med pojklaget!
Jag, Yvonne o Ebba ska börja träna med dem på måndagar ;)   (Vi är äldst i gruppen)
Men vi stannar ju såklart kvar i flicklaget oxå! På söndagarna..
Men killarna är så sjukt bra!
För det första har alla gått på bandy i ca 5 år! För det andra så har dem myyycket mer träning! Flicklaget inom Hammarbys klubb har bara en träning i veckan, medans pojklaget har 2-3!
Men nästa säsong är det slut på det, för då får vi fler träningar :)
Men det jag skulle säga var att det gick inte att sova på den här träningen.. Ojoj! Riktigt hård träning killarna har asså! Jag vet inte hur jag ska överleva mina måndagar! Men det positiva är ju att jag lär mig, haha..
(Jag är cpmänniskan i längst till höger..)
Tack för att du kommenterar!


Louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-01-16 | 21:03:04 | http://laakinoiise.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!