Sorry för dålig uppdatering!

Jaa, rubriken talar ju för sig själv ;)
Men det kanske inte var akut med inlägg? Vet inte :/
Men nu är jag här!
Jag har precit ätit en awesome middag!
Som "förrätt" fisksoppa, skitgod!
Varmrätt gravad lax med potatis!
Anledningen till den muppade middan var att det var förlite soppa! Så mamma löste det med två rätter ;) How cleaver?
Innan middagen var Tilda o Astri här! Vi laddade upp två nya covers på våran youtube kanal! Klicka HÄR för att komma direkt till kanalen!
(Kanalen heter TheAlvaChannel, men inte för att jag är ego, utan för att det var min kanal från början, men så började vi ladda upp covers o då blev det en gemensam.. Ingen av oss pallade byta :p)
Vu flummade lite o spelade Wii oxå! Wii sports o JustDance3 ;)
Ha det bäst, babyhäst xD
Klicka HÄR för att komma till Astris blogg!
Tack för att du kommenterar!


EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: jamen precis, det hade jag också i högstadiet :p men nu är mina lektioner liksom 2-3 timmar långa D: och speciellt fotolektionerna som är 4 ½ timme långa D:

2012-01-11 | 20:40:24 | http://epicfaiil.se

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!