Sex i skolan?

Idag på lektionen hörde jag "Alice" prata med någon om något hemligt för de pratade tyst. Men "Harald" hörde typ o fick bokstavligen klotrunda ögon!
Harald: Med vem?
Alice: Men..
Harald: VEM, asså med vem?!
O så fortsatte det! Bra att veta: Både Harald o Alice är "fjortisar"
Jag började inse vad det handlade om, vilket tydligen vår engelskalärare tydligen oxå gjorde :s
Såhär säger Alice:

Hehe nu vet ju jag inte alls om det var sant, men Alice är ju sedan tidigare känd för att köpa cigg av 8orna ;O
Vad ska man tro?
*Alice o Harald heter egentligen något annat
Tack för att du kommenterar!


***

Haha wtf

2012-02-01 | 19:29:33
Mitt namn

Alltså jag tror att det är sant. Jag vet vem du pratar om, och det var ju någon som hört stön från en toalett

2012-02-01 | 19:30:19

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!