Mobilbloggning :)

Kl är kvart i nio o mamma har precis stuckit iväg till gymmet :) Jag smaskar i mig M&Ms *nomnomnom*, snart ska jag väl dra ner till beachcluben ?! Rekomenderar varmt Jordanien som destination nästa gång ni ska ut o resa! (bo isf i TALABAY, bästa byn!) Jag bor på ett hotell som heter Marina Plaza, samma som jag bodde på förra året! Jättefint är det, inte minst superbra frukost! Man kan äta allt från fruktsallad till bakelser ;) Marina Plaza ligger mittemellan Radisson Blu o Mövenpick; som båda har fem stjärnor, Marina Plaza har 'bara' fyra stjärnor :D Vi har en 12 kilometer lång strand här, o ungefär fem-sex av de kilometrarna tillhör hotellen! Alla hotellen har btw lika dana handdukar, så om man vill kan man smyga sig in på Mövenpick o ta del av deras femstjärniga pool med rutchkana ;) Det är ca 25 grader nu på vintern, men på sommaren blir det uppåt 50-55... Btw: Om man står på stranden kan man se Saudi Arabien till vänster, Israel på andra sidan vattnet till höger, o Egypten diagonalt till vänster! Man kan till o med se husen i Egypten o Israel! En bättre uppdatering kommer ikväll från dator, med bilder!
Tack för att du kommenterar!


Dedu

Fixa desingen nuu, din blogg suger än så länge, haha ;)

2012-01-06 | 17:04:40 | http://...

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!