Fredag den trettonde.. Hiss/Diss?

Min fredag har varit som vilken fredag som helst (förutom det i inlägget nedanför)
Astri bröt ihop totalt efter NO:n, hon sätter så hög press på sig sj! Hon vill nå långt i skolarbetet, men hon hann tydligen inte det hon förväntat sig idag :'c

Det enda som vart lite weird är att min concealer* försvann! jag letade igenom hela min sminkväska! Hällde t.om ut allt! Mååste sminka över vissa delar av mitt ansikte, med det blev inget av det idag ;(
(Jag är ingen som sminkar mig i vanliga fall..)
Men när jag skulle ta på mig skorna i skolan så stod den på skohyllan ;O Det är konstigt..
Puss!
*En produkt från ACO jag fick av Wenjie i julkapp.. Rekomenderar! Om ni inte vet vad det är; Googla!)
Tack för att du kommenterar!


Isabelle

Inte riktigt än, men vi är på god väg :)

2012-01-13 | 19:42:09 | http://pownieskvaller.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!