Anorexia/Anorexi uppmuntras?

Igår var jag ju som sagt o "shoppade" med mamma, o vi gick omkrinng i olika affärer..
Precis när man kommer in på Gina på Götgatan möts man av de här:
Är det såhär de vill att man ser ut? Kolla benen! Det är sjukt!
Jag blir så fruktansvärt arg på sånt här!
- Alla skyltdockor är ju smala, eller hur? Men de här.. Det är väl att gå till överdrift? Skelett skulle jag kalla det!
En av mina vänner har haft anorerxia/anorexi, men hon lyckades bli av med det.. Det är inget man ska sträva efter!
Jag tycker det är sjukt fel av Gina Tricot att ha sånna här dockor..
Tack för att du kommenterar!


Frida

Fyfan vad sjukt :O

2012-01-15 | 13:45:05 | http://wunderbarafrida.blogg.se/
LARA JOHANSSON - photos&texts

Alla skyltdockor och modeller är sådär tunna, det är hemskt men sant. Och tyvärr så har jag ingen aning om varför dem är så tunna. :/

2012-01-15 | 16:02:40 | http://laramore.blogg.se/
hej!

det är jätte dumt! men det ser också lite roligt ut med dom jätte smala benen som har jättestora skor! hahahahhahhahhaha! =) men min kusin har anorexia satt jag vet hur det känns! =( <3

2012-01-15 | 21:21:12
Wenjie

OMG tunna ben, smalare än en modell !!

Överkroppen var ju inte så...

2012-01-15 | 21:44:01

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!