Sean den första Banan!

Nu är jag hemma från en mysig helg med Agnes o Maja!
Vi har åkt skridskor, sjungit med i Sean den förste Banan's underbara låt, åkt snowbow o snowser (snowracer), spelat Little big Planet 2, hoppat på en snöfylld studsmatta o flummat :D
Kort sagt har vi haft roooligt! :thumbup:
Jag hoppade över bandyträningen, som pågår nuu, eftersom jag är sååå trött! Det blev inte jättesent igår, inte sådär sent som det brukar bli, men jag är trött iaf..
_______________________________________________________________________________________________
Var det någon som kollade på Melodifestivalen igår?
Det gjorde iallafall jag o familjen Rudin ;)
O VI DIGGADE SEAN BANAN SÅ SJUUUUUKT MYCKET!
Bilden är lånad från epicfaiil.se
Ja.. Jag trodde ju att Moa var en bra människa, men KOLLA! 3/5 stjärnor!? 10/5 ska det vara!!!!! :D
Haha, men jag älskar Moa ändå ;)
Tack för att du kommenterar!


paper writing service

Sök inte nödvändigtvis utvecklas, med förbehåll för en mängd influenser - allt är fåfänglighet. I ödmjukhet, som i mörkret, skinande starkare än ljuset från himlen.

2012-02-12 | 20:16:47 | http://custom-paper-writing.com/pricing

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!