Mitt andra hem ♥

Pappas hotell :) Snart mitt hotell :D
Bygatan :) De orange o gula stolarna tillhör pappas favoritcafé :  (Uteservering på andra sidan gatan)
Min favoritrestaurang :) Men man äter på en uteservering nästan nere på stranden
Såhär äter man:
Stranden D; Jag vill dit!
Visserligen är inte idag så fel ^^ Man har ju inte studeidag varje dag :p
Men dagarna i Grekland med bästa Eugenia.. Det finns inget bättre!
Min lilla älskling haha:
Hon är 2 år äldre än mig :) Hon fyller alltså 15 i år, men kbry? Vi är vänner iaf ^^ Fast egentligen skiljer det bara 1 år o 1 månad mellan oss ^^ Hon fyller år senti december, o jag fyller år sent i januari (PÅ LÖRDAG FAKTISKT)

________________________________________________________________________________________________

Bilderna är från google! (Inte den på mig o Eugenia) Men varför är texten såhär konstig?


Jag, farfar o farmor ;**
Tack för att du kommenterar!


elin

tack så mycket! jättefin blogg har du! :)

2012-01-18 | 20:05:20 | http://elinbjorkman.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!