Kul länk ^^

Kollade lite på epicfaiil.se o såg att hon länkat en sida där man får en sång sjungen till sig :D
Svårt att förklara.. Men det är en kille som sjunger en låt o så står ens namn på vissa ställen:
Klicka på bilden för att komma till sidan.
Moa Murderess (EpicFaiil) skrev i sitt inlägg:
".. Och om ditt namn funkar så sjunger han även ditt namn flera gånger under låten. Mitt namn funkade dock inte :O"
Men antagligen funkade inte mitt namn heller, för jag märkte då inget ;O
Det var en kul grej iallafall! ;)

Uppdatering: Jag testade med namnet Anna ist för Alva, o då säger han Anna hela tiden -.- Till "mig" sa han bara Girl ._. Klicka på bilden o se ifall ditt namn funkar! :D
Tack för att du kommenterar!


Tilly (:

Visst kan vi göra det, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig också :D

2012-01-27 | 16:49:24 | http://cookievirus.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!