iPoden!

Glömde skriva igår när jag bloggade med mobilen att på bussen från Arlanda upptäckte jag att min iPod vad borta! Landningen med flyget gick inte så bra, vi höll typ på att välta, så allt jag hade i knät ramlade ner på golvet, inklusive min iPod :( Jag glömde att ta upp den såklart!
Så nu sitter mamma i telefon o ska försöka få reda på om den är upphittad :O
______________________________________________________________________________________
Jag är btw inte den enda sm ska ringa idag!
Mer info hittar du i evenemanget " Vi SKA få hit Justin! "
Tack för att du kommenterar!


Lemoni

RING!!! :D

2012-01-08 | 13:34:18
Tilda <3

fiin blogg! <3

2012-01-08 | 14:24:38 | http://vickydisco.blogg.se/
Lemoni

Taack gmn (:

2012-01-08 | 14:55:24

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!