I'm a stalker? xO

Okej, jag är töntig! Jag stalkar min egen pojkvän!
Tre dagar i rad nu har vi följt efter Elias o hans bästa vän Lucas till Liljeholmen :o
Det är typ kul att stalka dem, men lite barnslig känner man ju sig!
Idag tog jag o Tilda nästan steget ner till att börja med blöjor! SÅ barnsliga är vi!
Vi följde efter dem till TELEFONPLAN! Hahahahahhaha, jag o Tilda vet att de går av där, det är ju inte första gången vi följer efter dem på t-banan, men.. Aa.. Nu gick vi av oxå!
Minns inte exakt vad som hände, men typ de försvann med en gång :(
Så vi åkte tillbaka till liljeholmen.. Vi tänkte vänta där tills kl 4 då Tilda skulle möta sin kompis Victoria ..
Men när vi kom fram till liljeholmen hände detta : (Jag är blå, han är gul)
Söt - sötare - Elias?!
AAH JAG DÖR!
Så jag o Tilda åkte tillbaka :) Hon köpte en bulle på Pressbyrån -.-
Vi väntade i en halvtimme (!) på dem, men de hade ju redan åkt med bussen typ, så man fattar att det tog lång tid!
Vi skämde ut oss MYCKET medans vi väntade xD
Bland annat diskuterade vi en affisch o vi hissade o dissade deras utseenden på affischen!
Jag: Han till höger är fett het, han i mitten ser ut som en uteliggare, o HON (jag pekade) är ASGAMMAL!
Då ser jag att en gammal kvinna (45-50 år kanske?) tittar på mig..
Jag bah: JAG MENADE INTE DIG, ASSÅ..
Hon: Sånt bjuder jag på..
Jag dog.
___________________________________________________________________________________________
Sen kom Elias, Lucas o deras kompis Jimi (det stavas faktiskt så) till oss :D
Hehe.. Jag Elias o Tilda stod rakt upponer inne på stationen medan Lucas o Jimi gick till skogen hela tiden för att röka (JÄVLA TÖNTAR)
Tilda var så gullig o försökte starta ett samtal, men jag är så sjukt "blyg" - jag hatar att kalla min sj blyg! Vill inte vara det! - så jag typ bara stod där..
Efter 1 timmes stående o 0,0000 framgångar började det bli dags att åka tillbaka :(
Tilda räddade de sista pressade minutrarna med att säga: Men kramas nu då! O det gjorde vi ^^ :D :D :D
Sen drog hon med sig mig, men jag slet mig ifrån henne o kramade han en gång till x] *STOLT*
Jag gav honom ett stort (fult -.-) leende o sa hejdå, från andra sidan spärrarna ♥
(Vi missade tåget)
Tack för att du kommenterar!


Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Haha, skön ''tant'' eller vad man ska kalla henne. x3

2012-01-14 | 12:01:18 | http://silverstein.blogg.se/
Rumah Dijual

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

2012-02-03 | 18:00:05 | http://www.bejubel.com/sell/110/Properti.html
Pakaian Muslim Modern



Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Jual Beli Mobil Bekas

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.


»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!