Hur naturlig är du?

Du har..

(x) Mascara över 100 kr
() En plattång
() En locktång
() Designparfym
() Fondation över 200 kr
() Ögonfransböjare
() Olika borttagningsmedel
() Speciell hårbalsam i en sprayflaska
() Läppglans över 100 kr
() Hårinpackning
() Bodybutter
(x) Bodylotion
() Parfym över 300 kr

Poäng: 2/13

Du..

() Använder locktång/plattång varje dag
() Använder fondation varje dag
() Använder mascara varje dag
() Använder kajal varje dag
() Avänder läppglans varje dag
() Använder bodybutter varje dag
() Använder bodylotion varje dag
() Använder ansiktsrengöring varje dag
() Använder hårinpackning varje dag
() Använder hårspray varje dag
(x) Tränar på Gym (ska börja om typ nån vecka, så typ jaa)
() Klipper dig varannan/varje månad

Poäng: 1/10

Du har..

() Tonat håret förut
() Färgat / slingat håret
() Haft Hårförlängning
() Piercat dig
() Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Poäng: 0/6

Slutpoäng:

(x) 0-10 Naturligtvis naturliga tjejen!
() 10-15 Konstgjord behandlad blomma 
() 15-20 Kanariefågel i nordisk miljö
() 20-25 Fryst jordgubbe
() 25-30 Barbiedocka. Bara plast
Ahapp! (Från facebook) Men jag trodde att jag skulle ta den från kindaloveyou.com, o jag lovade en länkning, så aa.. Spelar ingen roll om ni inte fattar :P xD
Tack för att du kommenterar!


Mimi

SV: Varsågod ^^

2012-01-13 | 23:12:25 | http://adventurelaand.blogg.se/
Kajsa

Oj!! Jag hade typ glömt vårt länkbyte!! Jag skriver om din blogg i ett inlägg och lägger till dej som länk och jag börjar --> NU!!

2012-01-14 | 09:25:42 | http://kajsabiieber.blogg.se/
Anonym

HEJ KOLLA IN PÅ MIN UTSEENDE BESATTA BLOGG!

DÄR FÅR DU VETA HUR DU FÅR DET PERFEKTA UTSEENDET!



www.utseendebesatt.blogg.se

2012-01-14 | 13:58:04

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!