Hemma 0,0

Ahapp, då var man hemma igen då!
Vi kom hem för en halvtimme sedan o jag ligger redan i sängen ;) Mamma tror typ att jag sover, men ikke! :D Det känns lite konstigt att vara hemma.. Flygresan gick bra! Jag var lite skakis i början, men det gick över. Under första halvtimmen gjorde jag ett bildspel på datorn!
Jag laddar upp det på bloggen tomorrow, tillsammans med lite andra filmer ;) O sen ska jag oxå ta tag i designen! Jag skäms ju för den! Den måste redigeras imorgon..
Usch vad trött jag är nu! *Gäsp* Jag ska nog sova..
När jag tittade mig i spegeln förut fick jag en chock! Mörka ringar under ögonen, platt hår utan minsta volym, finnar (som jag fått under dagen, usch!) o massor av mer ofräscha saker..
Okej, innan jag somnar så måste jag bara säga; Om du inte fattar nånting om mig, bloggen eller nåt, så kan du gå in på alvaholm.blogg.se! Det är min förra blogg.. I samband med att jag fick gästbloggare blev den hackad! Så jag fick börja på en ny blogg ;) Denna ska dock bli bättre! Redan andra dagen har jag ju 23 läsare, tack !
Tack för att du kommenterar!


HS

Tack för din kommentar!

Du har också en väldigt fin blogg!

Jag följer dig nu via bloglovin :)

2012-01-08 | 20:47:12 | http://hennessanning.se

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!