Hahaha asså hahahaha, men nee

Idag upptäckte jag att en av mina vänner har "ett" ögonbryn! :D / D;
Det sitter ihop !
Lite scary..
Så brukar det ju vara på araber o så, kanske turkar, vet inte riktigt, men denna tjejen är fullkomligt svensk!
Hon läser säkert detta inlägg, men kommer inte veta att det är henne jag menar ;) O jag nämner no names ^^
Var bara tvungen att säga :D
(Själv plockar jag mina ögonbryn flera gånger i veckan, för att inte riskera något ^^)

Tack för att du kommenterar!


Isabelle

Men KOOOOOOORV. Man ska inte plocka ögonbrynen, tillslut har man inga kvar. Eftersom att hårstråna slutar att växa om man plockar och plockar och plockar.

Så, nu har fröken petnoga talat xD

2012-01-20 | 21:23:34 | http://pownieskvaller.blogg.se/
Anonym

Önskar dig en fin helg! :) Missa inte att jag just nu tävlar 8 stycken onepiece på min blogg. Var med du också :) lycka till.



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

2012-01-20 | 23:05:52

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!