Sleepover @ Agnes & Majas place ;)

Idag ska jag till min älskling Agnes o hennes tvilling Maja :thumbup: (De i filmerna Den stora diamantplattan)
Vi ska åka snowbowo tefat kanske? :)
Sedan ska vi åka skridskor på Långsjön! Jag ska åka med mina konståkningsskridskor för första gången på denhär säsongen :)
Det kommer säkert kännas lite ovant, men jag klarar det säkert ;)
Sånna skridskor har jag :D De är två-tre år gamla, men jättebra!

Sedan ska vi väl softa, kanske spela The Sims 
Jag älskar att vara hos Agnes o Maja! :love: Maja är btw Wenjies bästis :)
Jag ska åka dit om ung. en timme, jag är sååååhääääääär taggad! :rolleyes:
Ha det bäst! ;)

Tack för att du kommenterar!


buy essays

Om du vill övertyga människor om att han lever dåligt, bor bra, men inte förmå hans ord. Folk tror vad de ser

2012-02-12 | 20:15:48 | http://24houressays.com/

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!