Halv studiedag!

Idag har vi halv studiedag, vilket förklarar varför jag sitter vid datorn såhär sent!
Halv studiedag innebär att vi börjar före/efter lunch, idag är det efter lunch!
Sovmorgon :3
Jag ska vara på skolan halv 1 :D Man kan välja att äta lunch på skolan, men jag vägrar, så jag får fixa nån snabbmat här hemma innan jag drar! Typ couscous o fiskbullar ;3 
________________________________________________________________________________

Igår skrev jag i Ulrik Munther's logg på facebook, o jag fick svar!
Jag är sjukt glad för det ;)
Jag är ett jättestort fan till han ;**
Jag "tog bilden" igår, vet inte om jag har fått svar på min andra fråga :3
Ja det var allt för mig den här morgonen ;D Jag kollar btw lite på biggest looser.. Egentligen ville jag se Grey's anatomy, men ljudet funkade inte på 5an :O
Tack för att du kommenterar!


cover letters

Jag är mer och mer bekräftas i tanken att vår lycka beror mycket mer på hur vi uppfyller händelserna i våra liv, vad arten av händelserna själva.

2012-02-12 | 20:14:14 | http://accuroresumes.com/cover-letter.php

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!