6e februari 2012

Ja, idag har följande hänt:
  • Jag glömde nästan bort att säga grattis till mamma
  • Jag o Wenjie lyckades för första gången komma med skolbussen (161)
  • Vi bytte platser i klassrummet, jag hamnade bredvid Wenjie (Ville sitta bredvid Elias, men Lena hade glömt det O.O)
  • Vi kollade på en film om isvett på gympan (Chill)
  • Ronja kom inte till Spanskan så jag fick klämma in mig vid Wenjie o Johanna :tired:
  • Jag tog sista chansen o sa grattis till Elias innan jag åkte med tunnelbanan.. :blush:
  • Under hela dagen har jag velat gå fram till Elias o säga grattis, men han var ju omringad av kompisar :bigeyes:
Grattis Elias, Anki (Mamma), Reino, Bob Marley o alla andra födelsedagsbarn :D
Tack för att du kommenterar!



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!